środa, 28 maja 2014

Sharon - Przez miłość (Si es por amor - polska wersja)

Hej :) Na początku przepraszam Was, że przez tyle czasu nie dodawałam postów, ani nie wchodziłam na bloga, ale zwyczajnie nie miałam kiedy.. :c W sobotę, niedzielę i poniedziałek CAŁY dzień mnie nie było. Dzisiaj też dopiero co wróciłam do domu.. 
Zdaje się, że Kasia już Was przepraszała w moim  imieniu, ale wolę to zrobić jeszcze osobiście :P Obiecuję, że to nadrobię i dodam wszystkie zaległe posty. (Myślę, że w sobotę dodam te posty i ogłoszę wyniki konkursu) :)

No a teraz przejdźmy do SHARON :D

Zapewne znacie już Sharon z poprzednich polskich wersji piosenek z Violetty.. ;P
O każdej z nich pisałam na blogu :)

Niedawno Sharon dodała kolejną piosenkę. Jest to "Si es por amor" czyli "Przez miłość".
Tym razem Sharon śpiewała w duecie z Natalią :)



Jak Wam się podoba to wykonanie? :)

Olaa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**