wtorek, 20 maja 2014

lodowicaWordTour~~ już wiemy! :)

 Hej :)
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale byłam na wycieczce, a dodatkowo mam wielkie problemy z komputerem, nawet dzisiaj miało nie być posta, ale moze uda mi się coś nabazgrać ;) jak zapewne pamiętacie z TEGO i TEGO posta, lodovica planuje trasę koncertową z okazji wydania swojej płyty Universo i przeprowadziła głosowanie na miasto i państwo, w którym, naszym zdaniem, powinienna się ona odbyć. Od pewnego czasu byliśmy pewni, że Lodovica ukaże się w polsce, a także walczyliśmy z Rosją o tytuł lidera, ostatecznie Polska ciągle zajmuje pierwsze miejsca, z czego jest mi niezmiernie miło. Chcecie zobaczyć jakie państwa odwiedzi Lodovica i która z kolei jest polska?



I dopiero teraz możemy zacząć się naprawdę cieszyć. lodovica pojawi się w polsce zaraz po Włoszech, które naturalnie będą pierwsze ;) najprawdopodobniej zagra w Warszawie, ale równie dobrze może odwiedzic wszystkie trzy miasta- Warszawę, łódź i Kraków. V-lovers i Lodocomellistas pokażmy, ze nam zależy, przybywajmy na koncerty i naróbmy szumu! :D

ciasteczkowa:)

2 komentarze:

  1. Super,bardzo się cieszę!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest! Ale fajnie, że Lodo przyjedzie do Polski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**