piątek, 30 maja 2014

[Gwiazdunie.pl] kłamstwa i plotki

 W związku z GIGANTYCZNYM spamem docierającym do mnie i Oli na asku postanowiłam zająć się dość łatwym śledztwem o anoreksji martiny i informacjach na Gwiazdunie.pl i nie tylko. No cóż- sprawy zachodzą za daleko ;c






  "Nieeeeee MARTINA MA ANOREKCJĘ (..)" "ALE TO PRAWDA, JEST TAKA CHUDAAA" "A gwiazdunie co pisali!?!?!?" - na asku dochodzą do mnie ciągle nowe wiadomości o rzekomej anoreksji, nie wyrabiam nawet z usuwaniem ich [xdd] ! Po tym jak na Gwiazdunie.pl zamieścili informacje o "anoreksji Martiny" fani zaczęli się poważnie zastanawiać, czy portal nie ma racji. 

"Bliska anoreksja? 
Gwiazdunie dostały dzisiaj dwa pierwsze zdjęcia nowej sesji martiny Stoessel. Księżniczka Disneya wyszła bardzo ładnie. Widać jednak, że Martina znowu schudła. Po raz kolejny mówi się po anoreksji. martina ma bardzo wąską talię. to nie jest zdrowe!" 


 Wzorując się na informacji podanej przez Gwiazdunie, przytaczając cytaty i dokładać do tego własne zdanie spróbuję Wam wytłumaczyć sens napisania notki przez portal. 

"Bliska anoreksja?" 
Zajmiemy się najpierw występem, który pozwolę sobie zacytować. "Bliska anoreksja?" - to zdanie wprawiło niektórych fanów w niepokój. Jednak ja nie jestem jedną z tego grona i dlatego chcę Wam przedstawić wszystkie "sprzeciw" (elementów 'za' jest znacznie mniej ;p). Zacznijmy od jednego, jedynego elementu 'za'. Tini jest bardzo chuda. Ale w tym elemencie od razu nasuwa się sprzeciw - to nie z powodu odchudzania a zwyczajnych genów. Zwróćmy teraz uwagę na rodzinę Martiny. Oni również są bardzo chudzi, tak jak nastolatka a mimo to właśnie martina znalazła się "na celowniku". 


"Księżniczka Disneya"
Tutaj Tinistas mogły poczuć się nawet urażone! Istanieją dwie opcje- albo Gwiazdunie mają na myśli wielką popularność Martiny i Violetty, większą niż innych seriali albo.... po prostu kpią sobie z Tini! Określenie "księżniczka Disneya" nie jest tutaj trafne, zwłaszcza, że część V-lovers i Tinistas zaczeło doszukiwać się kolejnych podobieństw z Miley Cyrus! Ją także nazwano kiedyś "Księżniczką Disneya" i niestety każdy wie, jak po serialu... 'upadła'. "Jeśli kogoś można nazywać Księżniczką Disneya to tylko te panny ze 'szkoły Księżniczek' - mówi jedna z fanek ;) Zwróćmy też uwagę na fakt, że Violetta to nie serial dla dzieci i wielbicielek księżniczek.... 


"Po raz kolejny mówi się o anoreksji. Martina ma bardzo wąską talię.... To nie jest zdrowe!"
Tini nie kryła wzburzenia, gdy dowiedziała się, że podobno ma anoreksję! Teraz Gwiazdunie chcą zacząć szum od nowa? "(...) ludzie nie mają pojęcia, ile ja jem!"(...) "(..) W restauracji kelner zaniepokojony patrzy na mnie i pyta, czy coś zjem. A ja, wyluzowana, proszę o krwiste mięso z frytkami. Wtedy spoglądam na jego zdziwioną minę (...)" - martina przekonuje, że je bardzo dużo, a swoją szczupłą sylwetkę zawdzięcza GENOM! Nie da jej się podrobić ćwicząc, przechodząc na dietę itp. itd. 



WNIOSKI
martina nie ma anoreksji! To wszystko pogłoski i plotki, o których gadają rządające sensacji media i prasa... TINISTAS MOŻECIE SPAĆ SPOKOJNIE- NASZEJ IDOLCE NIC NIE JEST! ;) 

ciasteczkowa:) 


6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem Martina nie ma anorekski

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie :P Moja koleżanka ma tak samo - jej rodzina jest chuda (no i niska,ale to tak na marginesie :P), więc on też. Je MNÓSTWO. Zawsze gdy jesteśmy na wycieczkach (a ostatnio byliśmy), czy kiedy wychodzę z nią na pizze, czy coś innego to zjada WIĘCEJ ODE MNIE, no a ja nie powiem za szczupła nie jestem(ja też mam to w genach...tylko nie to że jestem chuda, lecz na odwrót :P), apetyt mam duży, no i ogólnie LUBIĘ JEŚĆ xd Więc to, że jest Tini jest szczupła, nie znaczy, że ma anoreksję. GDYBY TROCHĘ PRZYTYŁA ZACZĘLI BY MÓWIĆ O NIEJ "GRUBA''

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻAL !! Widać, że skopiowałaś to zdjęcie z gazety od innego bloga, bo jest na nim ich adres !! Poza tym czytałam ich post o recenzji tej gazety i tam było to zdjęcie !! Jak można uważać się za dobrą bloggerkę, jednocześnie kopiując !! Co, sama nie masz gazety ? To po co robisz ten post ? One się naklikały ! Zrobiły zdjęcie, potem w komp, oznaczyły adresem, a na koniec czekały, aż się wstawi na bloga, a ty klik, klik i jest !! Ty KOPIARO !! NIE WSTYD CI ?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - powiedział anonim. - już wiele razy mówiłam na ten temat - jeżeli chcesz na skrytykować to pisz jako Ty, a nie anonimowo, tak to każdy może. Krytyka i hejty anonimów nie robią na nas wrażenia.
      I to mi żal Ciebie. Nawet jeżeli to zdjęcie jest z innego bloga to nie znaczy, że Kasia jest kopiarą! Skąd wiesz, że nie szukała tego zdjęcia w wyszukiwarce? Może nie było innego, tylko to z napisem? Skąd wiesz, że nie pytała na tym blogu z którego pochodzi to zdjęcie czy mogłaby je skopiować? A jeżeli nie ma gazety to skąd miała wziąć to zdjęcie? No skąd?! Myślisz, że skoro jesteśmy fankami Violetty to mamy KAŻDĄ gazetę w której jest coś na jej temat? - Jeżeli tak myślisz to Cię zdziwię - otóż NIE! ;) Nie przesadzaj i nie rób afery z niczego! To jest tylko jedno zdjęcie -,- A poza tym mogła zrobić tego posta bez zdjęcia i nic by się nie stało.
      Więc tak jak już powiedziałam wcześniej - jak chcesz hejtować to pisz ze swojego profilu, nie anonimowo.

      Usuń
    2. Gdyby zdjęci e nie było podpisane to bym go nie wzięła -.- Po prostu uważam, że jeśli zdjęcie ma widoczny adres loga to chyba logiczne, że nie jest moje, tylko kogoś innego, ale nie skopiowałam tego z bloga, tylko z GRAFIKI! Nie mam tej gazety, a skoro jest podpis, z jakiego bloga to wzięła,m, to chyba nie kopiowanie, nie? I akurat ten blog czytam.... może raz na miesiąc..... Nie wiem, co tam dodają!

      Usuń
  4. Ja nie wierze, że Tini ma anoreksje :) Po prostu jest chuda

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**