poniedziałek, 12 maja 2014

Lucia Gil wydała książkę!

 Lucia Gil to jedna z tych postaci, która pojawia się na jeden odcinek i znika ;) jednak to powinno się zmienić, ale nie o tym teraz. Nie mogę się zbytnio rozpisać na ten temat, więc wszystko będzie bardzo krótko.

 Na Twitterze Lucii ostatnio PRAWIE nie dzieje się nic innego jak podawanie dalej zdjęć jej książki. Co jest napisane na okładce? "To są moje kolory. Pomóż mi i odnajdźmy twoje". No oczywiście nie obyło się od mądrych zdań! "ośmiel się żyć marzeniami" - tak właśnie pisze Lucia. Tak na marginesie to NIE JEST autobiografia.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

 podoba Wam się?

ciasteczkowa:)

5 komentarzy:

  1. Jakoś nie lubię Lucii. Wydaje mi się, ze ma za.... nie wiem jak to określić...... za "ciężką" barwę głosu a ja lubię takie "lekkie" hahhaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha myślisz że ja mogę spokojnie spać od miesiąca?! Od miesiąca piszczę i kombinuje jak ją zdobyć (ale to się raczej nie zdarzy :cc)
    LUGILATOR NA ZAWSZE <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jezuu, ja muszę to mieć! Po prostu muszę!

      Forever&Ever ♥

      Usuń
    2. ludzie,to jakiś totalny czad ta książka!!!!!!

      Usuń
  3. ja ją muszę mieć mieć mieć mieć mieć koniecznie! tylko jak?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**