czwartek, 8 maja 2014

Ważna informacja + info o konkursie

Hej..
Wiem, że ja jestem założycielką tego bloga, a tymczasem Kasia dodaje więcej postów niż ja.. Ale jestem od Niej 2 lata starsza i mam trochę mniej czasu.. :c [w przyszłym roku szkolnym niestety będzie jeszcze gorzej - testy gimnazjalne itp., ale jeszcze na razie o to się nie martwmy, bo tego tego czasu jeszcze dłuuugo xd]. Przepraszam za to, że tak rzadko dodaję posty, ale czasem nawet nie mam czasu, żeby wyjść na chwilę z domu na dwór :/ Ale gdy tylko mam czas i jest o czym pisać to natychmiast się tym zajmuję :D [ponieważ tak jak już Kasia wcześniej wspomniała - w życiu Tini i reszty obsady ostatnio nie dzieje się zbyt wiele i nie zawsze jest o czym pisać ;/] Ale staram się być na bieżąco :D
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli o to, że dodaję posty rzadziej niż Kasia.. Mam nadzieję, że rozumiecie :)

No i jeszcze sprawa konkursu.. 
Wiele osób pytało kiedy konkurs z nagrodami na blogu. A więc... konkurs miał być już jakiś czas temu, ale próbuje skombinować jak najlepszą nagrodę xd
Ale od kilku dni niepokoi mnie pewna rzecz.. A mianowicie jest to: bardzo mało wyświetleń postów oraz brak komentarzy pod postami!
Jakiś czas temu [całkiem niedawno] było ok. 70-80 wyświetleń posta i zawsze jakiś komentarz [zawsze był co najmniej jeden!], a teraz [od kilku dni] pod kilkoma postami z rzędu nie ma ani jednego komentarza i jest ok. 10 wyświetleń posta! 
Martwi mnie to, ponieważ skoro nikt nie czyta i nie komentuje, to nie wiem czy będzie dla kogo robić konkurs. I nie wiem czy jest sens, żebym wydawała pieniądze na nagrodę [ponieważ chcę sama coś dokupić; szczegółów dowiecie się za jakiś czas].
A poza tym Wasze komentarze motywują nas do dalszego pisania bloga, bo wtedy wiemy, że ktoś docenia nasz wysiłek.. :)

Olaa ♥

11 komentarzy:

  1. Ja tam komentuje zawsze!A ostatnio wyjechałam i dlatego pod kilkoma postami mogło zabraknąć koma.Naprawdę uwielbiam ten blog i na 10000000% nie tylko ja!Jula przecież komentuje i dziewczyny.Wasz blog jest super,na konkurs czekam z niecierpliwością.Przypominam,że dawno temu obiecałyście niespodziankę...i co?Czekam,umierał od chyba miesiąca.No dobra nie mam pretensji,tylko musicie pamiętać,że każdy blog ma lepsze i gorsze chwile.Popularność rośnie i spada na przemian.Teraz macie trudniejszy okres więc musicie go poprostu przetrwać.Jak chcecie będę wam spamować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem.., masz rację.. Jakoś to przetrwamy :P
      Ale musisz mnie zrozumieć.. Uwielbiam pisać bloga i martwi mnie jak jest tak mało wyświetleń i komów.. :/ Ale dobra, już nieważne xd Twoje słowa mnie pocieszyły :*
      Dziękujemy Ci za wszystkie komentarze i za te słowa :* Nie musisz spamować :P
      A jeśli chodzi o niespodziankę to właśnie konkurs miał być tą niespodzianką :) Jeszcze nie wiem ile konkursów będzie w najbliższym czasie (czy jeden czy dwa :P), ale jakiś będzie na pewno :D

      Usuń
  2. Ja raczej komentuję wtedy, kiedy mam coś do powiedzenia na dany temat, więc nie zawsze :D.
    No i oczywiście to nic, że dodajesz ''mało'' postów, gdyż dla mnie to jest naprawdę DUŻO. No i właśnie tak jak tu to podkreśliłaś nie zawsze jest o czym pisać, więc WSZYSTKO rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz postaram się wchodzić częściej i komentować. I ja tez już się nie mogę doczekać konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wchodzę na Twojego bloga i komentuję zawsze wtedy, gdy znajdę chwilkę wolnego czasu :) Pozdro :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Waszego :P
      Wiem, że Ty wchodzisz na bloga codziennie [baardzo za to dziękujemy :**], ale chcę zobaczyć ile osób czyta go regularnie :)

      Usuń
  5. Hahaha coś czuję, ze w takim razie to ty ZAWSZE masz 'chwilkę wolnego czasu hahah Dziękujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tag, ja jak to ja czytam Waszego bloga praktycznie od początku, a jakoś nie chce mi się komentować ;P Ale od dzisiaj przy każdym poście będzie mój komek *_* Podziwiam Was dziewczyny za wytrwałość. Pozdrawiam ;D
    Jula Blanco (ta co lovcia Tini <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3
      Nie musisz komentować każdego posta :P Chciałam po prostu zobaczyć ile osób czyta bloga regularnie.. :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**