wtorek, 6 maja 2014

Koszula w stylu Leona

 Prosiliście mnie o to już dawno temu, ale nie mogłam znaleźć czasu i materiału. Ale dzisiaj przeszukałam dokładniej Allegro i znalazłam koszule w stylu serialowego Leona- Jorge Blanco. Jak się pewnie zorientowaliście rusza seria postów "..w stylu" Leona ale niedługo dojdą inni. Nie oburzajcie się, że to tylko "chłopacka" (;p) koszula, ale chyba są tu też chłopaki :D Natknęłam się na nią przypadkiem, a sądzę, iż jest bardzo podobna do tej, którą nosił Leon ^^

KOSZULA CZERWONY- GRANAT
59,99 *LINK*






 PODOBA SIĘ WAM? MOŻE KTÓRAŚ KUPI TACIE NA PREZENT Z OKAZJI DNIA OJCA? ;p [tak, wiem, to jeszcze trochę xd]

ciasteczkowa:)


3 komentarze:

  1. Jak dla mnie trochę inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jest trochę inna, ale chodzi o to, że jest ''w stylu Leona''. Jeśli coś jest w jego stylu to przecież nie koniecznie takie same xd

      Usuń
    2. Koszula jest podobna, a nie identyczna, ale bardzo ciężko jest znaleźć identyczną, a czasami to niemożliwe w sklepie internetowym.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**