czwartek, 1 maja 2014

Plecak w stylu Tini ;)

Ostatnio jak robiłam posta o nowym tatuażu Tini to zauważyłam jej plecak :D
Moja koleżanka kupiła sobie kilka dni temu też plecak tego typu, dlatego zwróciłam na niego szczególną uwagę :P
Teraz te plecaki są dosyć modne.. więc postanowiłam, że zrobię o tym posta xd
Wiecie o jaki mi chodzi? Jeśli nie to zobaczcie zdjęcie xd


No więc taki plecak możecie kupić np. na Allegro. 
Jest ich tam cała masa! Naprawdę jest ich strasznie dużo! Przeróżne wzory, kolory itp. (kwiatki. motylki, sowy, kropki, moro, paski, ciapki, jednokolorowe, kolorowe itd.)! :D
Plecak nie jest drogi, bo kosztuje tak ok. 40 do 100 zł.
Jest bardzo praktyczny, możecie go zabrać: do szkoły, na wycieczkę, na biwak, a nawet na zakupy.. Gdzie tylko chcecie :P
Identycznego jak ma Tini nie znalazłam, ale znalazłam wieeele innych :P

Dla przykładu jedno zdjęcie :) Ale to tylko przykład, jest ich naprawdę duuuużo więcej xdd

Tu macie do nich linki: link1link2link3link4link5link6link7link8
Myślę, że tyle linków wystarczy, a gdyby ktoś chciał poszukać jeszcze gdzie indziej niż na Allegro to proszę bardzo, jest to - PLECAK VINTAGE


Mi się on bardzo podoba i na pewno go sobie kupię (pewnie w wakacje, bo już teraz się nie opłaca xdd)
W rzeczywistości wygląda jeszcze śliczniej niż na obrazku :P

Podoba Wam się taki plecak?
Kupicie sobie taki? :)

Olaa ♥

3 komentarze:

  1. Podoba mi się ;) Fajnie, że są różne wzory, każdy może wybrać taki jaki mu się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba. Jest naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te plecaki,sama mam podobny;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**