środa, 30 kwietnia 2014

Nowy tatuaż Martiny!

Martina zrobiła sobie kolejny tatuaż!
Jak wiemy ma już jeden na nadgarstku, a mianowicie jest to napis "All you need is love"
Tym razem gwiazda zrobiła sobie pacyfkę, którą ma na karku. Nad nią znajduje się napis "imagine", to znaczy "wyobrażenie", "wyobrażać sobie".

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jak Wam się podoba?
Co o nim sądzicie?
Popieracie ten pomysł czy raczej nie? 

Bo moja opinia jest taka, że Tini jest śliczna i za młoda na tatuaże. Tatuaże tylko ją oszpecają. Może teraz wyglądają ładnie, ale za kilka lat być może już nie będę się one jej podobać.. A potem już się z nimi nic nie da zrobić.. :/ Ale to tylko moje zdanie i każdy ma prawo sądzić inaczej :)

Pozdrawiam :)
Olaa ♥

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hahaha Karolino Tobie się nigdy nic nie podoba xdd
      Według mnie sam tatuaż jest ładny, ale uważam, że Tini nie powinna go sobie robić.. ;/ Jest na to za młoda i niepotrzebnie oszpeca swoje ciało.. :c

      Usuń
  2. Ja tam jestem przeciwko tatuażom, ale jeśli Tini się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię tam lubię tatuaże ^^ Chciałabym sobie kiedyś zrobić na nadgarstku :D A ten nowy jest super *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy to jest decyzja Tini. Ja bym nie chciał mieć tatułażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhahahhahah aneta zakonnica tak pamietam, pamietam... dobra z telefonu duzo nie napisze ;// ogolnie zobaczmy sie we wterek albo jeszcze w niedziele ale nie wiem czy wracam ;)) kasia

      Usuń
  5. Wiem,że ta stronka jest o Violettcie,ale chciałam Wam polecić tą stronkę: www.zaopiekujsiemna.com.pl/strona-glowna.html
    To nic,że nie jest o serialu Violetta;)
    Tatuaż taki sobie.Popieram Jula:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**