sobota, 12 kwietnia 2014

Ocena blogów

 Ten post jest chyba najważniejszy z całej serii "Oceny blogów", ponieważ oceniam bloga osoby, która jeszcze całkiem nie dawno była "jedną z nas" ;p. Panie i panowie, prosimy o brawa, oto blog viola-jest-naj KORNELII POLAŃSKIEJ!!

SZATA GRAFICZNA 
Nie mam tutaj żadnych zastrzeżeń, szczególnie nagłówek przypadł mi do gustu. Znajdują się na nim zdjęcia z En Vivo [oraz jest dodany napis "Violetta En Vivo" oraz adres bloga, z milionem serduszek ;p Tło wygląda jak "wyjęte" z pamiętnika głównej bohaterki, gdyż serduszka wyglądają jak narysowane i pokolorowane ręcznie. Ogólnie kiedy wejdzie się na ten blog od razu pojawia się miłe wrażenie, że ten blog będzie świetny nie tylko przez posty, jednak "nie ocenia się książki po okładce" wiec przejdźmy właśnie do postów ;)

POSTY
Tutaj mam o wiele większe zastrzeżenia, niż co do szaty graficznej czy dodatków [o tym za chwilę]. Mimo, iż posty są bardzo ciekawe i na temat, oraz są napisane ładna czcionką, to pojawiają się dość rzadko, a w dodatku są bardzo krótkie. Przykładowo - jeden post pojawił się 20, a drugi 29 marca. Potem pojawił się post pt.: "Oryginalny plakat na En Vivo w kinach" ma tylko zdjęcie i podpis "podoba się?" a to... może ciut za krótko na post. Jednak sądzę, iż nie można zbyt wiele napisać o takim plakacie, zważywszy na to, ze ogólnie o spektaklu mamy w osobnych postach. A więc właściwie wychodzi na to, ze jedyna wada postów do rzadkość ich dodawania. A może pomyśleć o admince? ;)

DODATKI
Niestety blog nie posiada zakładek, ale widzimy dwie ankiety, członków, e-mail, kontakt, liczba wyświetleń, top komentarzy, archiwum bloga oraz dodatek dość oryginalny- można zaobserwować Kornelię w Gogle+ [czasem tak jest, ale na dole, a nie obok ankiet czy "top komentarzy"]. Dodatkowo jest coś, co BARDZO przypadło mi do gustu, a z czym spotkałam się tylko na jednym blogu- pod postem pojawiły się "reakcje- zabawne, interesujące lub fajne" można wybrać swoją reakcję po poście, i na nią 'zagłosować".




 ciasteczkowa:)

7 komentarzy:

  1. Spoko recenzja,o waszym blogu nie można powiedzieć,że posty są rzadkie,co dla mnie jest super!A na ten opisany chętnie zajrzę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Po prostu razem z Olą się "dopełniamy", czasami nie mogę, i wtedy ona pisze, a czasami ona nie może, i ja piszę ;p

      Usuń
  2. Czy mogłabym również być oceniona na moim blogu? Byłabym wdzieczna. Jeśli tak, to kiedy byłby taki post? Oto mój blog i moich koleżanek: fioletowyserialvioletta.blogspot.com

    Z góry dzięki,
    Tośka Castillo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak pamiętam o Tobie :) Postaram się wszystko zrobić dość szybko, jednak trzeba pamiętać, że "ocena blogów" to tylko forma "zabawy" a ja muszę się bardziej poświęcić postom informacyjnym :) W dodatku muszę sie z nim dobrze zapoznać [z Twoim blogiem ;p] Jednak przy najbliższej okazji go ocenię :D

      Usuń
    2. Dzięki. Jesteście super!:p

      Usuń
  3. Ocenisz mojego bloga? viola2polonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**