czwartek, 24 kwietnia 2014

Sprawa organizacyjna - CZAT [WAŻNE] - Nie będę z niego korzystać.

Hej.
Przykro mi, że muszę pisać takie posty, ale nic na to nie poradzę.. :(
Znowu widzę podszywaczy na czacie..
Chciałam Was poinformować, że nie będę korzystać z czatu!
Jak wiecie ciasteczkowa:) również pisała podobnego posta..
No cóż.. Jeśli ludzie się pod nas podszywają i piszą obraźliwe rzeczy (obrażają nie tylko Was, ale także mnie i ciasteczkową), albo, że usuwam/zawieszam bloga.. to nie widzę innego wyjścia, jak tylko przestać korzystać z czatu.
Chciałam poinformować niektóre osoby, że jeśli często będę widzieć rzeczy tego typu na czacie, to albo zmienię ustawienia i będą mogli pisać tylko zalogowani, albo usunę czat całkowicie! Więc radzę się zastanowić zanim coś napiszecie. A według mnie tego czatu może nie być. Miał on być czymś dla Was, nie dla mnie. A jeśli macie jakieś pytanie, to nie pytajcie na czacie, tylko piszcie na naszego ASKA lub pocztę: wszystkoovioletta@gmail.com

I mam nadzieję, że się domyślacie, że to nie ja pisałam, ale dla jasności wolę Wam o tym powiedzieć, że to wszystko co jest na poniższym obrazku to nieprawda i ktoś się pode mnie podszywa!!!


Pamiętajcie: NIE BĘDZIEMY KORZYSTAĆ Z CZATU!
Olaa ♥

1 komentarz:

  1. Niektórzy ludzie są nie do zniesienia.Nie mają własnego życia,że muszą uprzykrzać je innym?My lubimy Violettę....i co?To jest coś złego?Nikt nie powinien się z tego śmiać.Mamy własne zdanie i koniec.Niektórzy pukają się w czoło,że serial dla dzieci.Tak,to ciekawe,bo według komisji oceniającej minimalny wiek pozwalający oglądać dany program,Violetta jest dozwolona od 12 roku życia.Kogoś zszokowałam?Są tu młodsi fani?Jeżeli tak to sorry,ale mam dość tych,który mówią,że Violetta jest dla maluchów,dokuczają nam V-lovers i myślą,że są super.Jestem wkurzona,nabuzowana i jeżeli ktoś mi coś powie to zjadę go takimi przekleństwami,że się nie pozbiera!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**