piątek, 4 kwietnia 2014

Ocena blogów

  Dziś post dodaję na szybko, ponieważ zostałam ze szkoły zwolniona z dwóch ostatnich lekcji, aby jechać na pewnego rodzaju.... konkurs. Tylko, że zaczyna się za pół godziny. tak więc chcąc nie chcąc wróciłam do domu. Ech... 'rozumowanie" mojej szkoły xD Dlaczego nie mogłam zostać na tej lekcji, która teraz trwa [polski]? pytajcie dyrektorkę xD W kazdym razie na chwilę jestem, i dodaję post pt. "ocena blogów", który możecie przeczytać także tu TU.  Violetta-Tini-Stoessel.blogspot.com


 SZATA GRAFICZNA
Tutaj w skali od jeden do dziesięć daję 100 ;p. Na górze znajduje się oryginalny nagłówek wykonany z kolażu, natomiast tło [oryginalne acz nie przesadzone] zdobią rysunki Violetty, podobne do tych z jej pamiętnika. Wszystko zdobią fioletowo-białe kolory. Do tego (wróćmy na chwilkę do nagłówka ;p) zostały tam "wklejone" te najbardziej znane, acz dość nowe zdjęcia Martiny, w szczególności z sesji zdjęciowej, na największym zdjęciu pojawił się ozdobny napis, jak najbardziej w stylu Violetty, gdyż wszystko zdobią serduszka.


 POSTY
Autorka [w tym wypadku Tini Stoessel] ma bardzo lekkie pióro. Posty są napisane na temat, i nie ma.... że tak powiem nie dociągnięć, nie widać, żeby "Tini" męczyła się z postami, studiowała zdanie za zdaniem kilka razy, poprawiała trzy czwarte [oj, już tak napisałam ;p w sensie słownie xD] później (zanim doda posta) pytała koleżanki, czy im się podoba, jak powiedzą, ze nie to pisze o początku.... No makabra xD Autorka bloga bardzo rzetelnie acz z łatwością podchodzi do pisania, a właśnie taki "styl" najbardziej przypadł mi do serca [do gustu, do serca, nie ważne xD]


  Dodatki
Wow. powiem tylko tyle xD Po pierwsze pojawiły się BARDZO ciekawe zakładki np. oficjalne strony kilku dziewczyn z obsady, blog z opowiadaniami Violetty i odcinki z Violetty2. Pojawiła się ankieta, która- mimo, iż już skończona- bardzo ciekawa. "Czy chcecie twitcam ze mną i z administratorką bloga "Viola-jest-naj"?. Oczywiście wygrało "tak" więc czekajmy na twitcam ;p. Potem kolejno "tyle osób mnie odwiedziło :)", "obserwatorzy", "szukaj postów na blogu" "archiwum" "etykiety" [te dwa ostatnie wymieniłam.. tak po prostu xD]




  Blog przypadł mi do gustu i na pewno jeszcze na niego zajrzę :)


http://violetta-tini-stoessel.blogspot.com/


ciasteczkowa:)



6 komentarzy:

  1. Zrobisz też taki post o moim blogu ? Byłabym bardzo wdzięczna :) Pozdrawiam ! viola-jest-naj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Kornelia, witamy, witamy xD oczywiście że zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy mój blog też mógłby być oceniony? fioletowyserialvioletta.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**