piątek, 4 kwietnia 2014

lekcja Hiszpańskiego

 Na tej lekcji nauczymy się liczyć do dziesięciu :) najpierw napiszę jak się czyta :D


PAMIĘTAJCIE- TERAZ POKAZUJE JAK SIĘ CZYTA!!! NiE JAK SIĘ PISZE!

Uno- jeden
dos- dwa
tres- trzy
kuatro- cztery
simo/dimo/dinso- pięć
sej- sześć
siette- siedem
otto- osiem
neve-dziewięć
dies- dziesięć


TERAZ PORA NAUCZYĆ SIĘ JE PISAĆ, TYLE, ŻE JUŻ BEZ POLSKIEJ WERSJI

Uno
dos
tres
cuatro
cionco
seis
siete
ocho
neuve
diez


A to już nie moje, a strony e-hiszpański, z której się NIE wzorowałam [mówię to, aby nikt nie posądził mnie o "zgapianie"]
1
uno
2
dos
3
tres
4
cuatro
5
cinco
6
seis
7
siete
8
ocho
9
neuve
10
diez






PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE POWYŻSZEGO ZDJECIA, ROBIŁAM JE JA SAMA, NA POTRZEBY BLOGA WSZYSTKOOVIOLETTA.BLOGSPOT.COM !!!!!!!


CIASTECZKOWA:) 

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Rozmazane ;/ I ogólnie słaby pomysł, ale dziękuję :*

      Usuń
  2. Uno dos tres
    Ten blog fajny jest xD
    (

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, jak widzę że niektóre osoby chcą kogoś nauczyć języka hizpańskiego. Jestem zdania, że bardzo dobrym sposobem na naukę języka hiszpańskiego jest korzystanie z repetytoriów https://www.jezykiobce.pl/s/138/repetytorium-do-hiszpanskiego które sprawdzają się idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**