wtorek, 29 kwietnia 2014

Scegli tu! ~ Marcesca + mały "urlop" ;p

 Na początku powiem, że znamy wyniki poprzedniego głosowania! Na kasku Leona będą napisane.... INICJAŁY V I L! Teraz pora na związek Marco i Fran :)



 Oczywiście nie chodzi tu o to, czy Fran i Marco będą razem ;)) Oto pytanie:

 JAKIE KWIATY MARCO DA FRANCESCE? 
A) ŻÓŁTE STOKROTKI
B) CZERWONE RÓŻE
C) BIAŁE TULIPANY

 Co to oznacza? Związek Fran i Marco dalej będzie.... rozkwitał jak kwiat xdd Według mnie róże są dość pospolite, a patrząc na kwiaty wybrałam białe tulipany- sądzę, iż są piękne i oryginalne.



http://www.disney.it/disney-channel/programmi/violetta
http://www.disney.fr/disney-channel/violetta-a-toi-de-choisir
http://www.disney.es/disney-channel/series/violetta-tu-decides

 A wy? Na co zagłosowaliście?

ciasteczkowa:)

PS. W tytule jest "mały urlop". To dlatego, że od jutra do niedzieli mam w szkole wolne, i wyjeżdżam w góry do cioci. Ale mniejsza z tym- tam nie będę dodawać żadnych postów, ponieważ coś sądzę, że będę miała inne rzeczy do roboty xD tak wiec do Oli i do Was wszystkich- biorę sobie "urlop bezpłatny" xdd Ja nie będę dodawała postów, a wy nie będziecie mi dziękować- komentując ;p Mam nadzieję, ze to nie będzie jakiś problem, bo jeśli tak, to posty będę mogła dodawać u cioci- ona ma komputer :) To jak? Musicie mi podpowiedzieć ;p

5 komentarzy:

  1. Gdyż, iż, ponieważ... Dlaczego nie: bo, że, bo ????? No i po co ta seria "w stylu Tini/violetty o nich teraz często piszecie z nic o Tini! A ten urlop? PHI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, zrobię osobny post i wyjaśnię wszystko w nim, nie będę ci rozpisywała komentarza na pół strony głównej xd

      Usuń
    2. Do Anonima:Twoja krytyka jest zwyczajnie głupia.Co wskazuje na niski iloraz inteligencji.Użyłam za trudnych słów?Kasia może pisać jak chce,a te posty o stylu są super!

      Usuń
    3. Zgadzam się stuprocentowo z Sophi!

      Usuń
  2. Zagłosowałam na odpowiedź B.Czyli czerwone róże.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**