sobota, 19 kwietnia 2014

Płyta Universo - RECENZJA + życzenia :P

Wczoraj otrzymałam od Sony Music wspaniały prezent - Universo - Lodoviki Comello!
Bardzo się ucieszyłam jak ją zobaczyłam :D Chciałam tą płytę już od dawna :P

A więc pierwsze wrażenie to - OKŁADKA
Jest bardzo ładna. Na tle, które ma kolor miętowy znajduje się twarz Lodo oraz napis Lodovica Comello Universo.
Wygląda tak:

PŁYTA
Płyta jest praktycznie cała miętowa (taki sam kolor jak okładka), a na niej znajduje się również napis: Lodovica Comello Universo oraz jest tam znaczek Sony Music.


Z tyłu znajduje się spis piosenek. Piosenek na płycie jest 9.

1. Otro Dia Mas
2. Solo Musica
3. Para Siempre
4. Universo (spanish)
5. La Cosa Mas Linda
6. Una Nueva Estrella
7. I Only Want To Be With You
8. Universo (instrumental)
9. Universo (unplugged)

Do płyty dołączona jest książeczka z tekstami piosenek - co jest dużym plusem :)






Ogólnie płyta jest wspaniała! Bardzo się cieszę, że mogę ją mieć :D I nikomu bym jej nie oddała xd
Piosenki, które się na niej znajdują są piękne ♥
Mi osobiście podoba się ona pod każdym względem: ładny wygląd, śliczne piosenki, dołączona książeczka z tekstami piosenek :)
Ci, którzy już ją mają sami najlepiej wiedzą :P
Polecam tą płytę każdemu, nie zważając na wiek! :)

--------------------------------------------------------------------
Chciałam Wam życzyć zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych ;*

W te piękne Święta, gdy Pan Zmartwychwstanie
Życzę smacznych jajek na śniadanie, 
żółtego kurczaczka,
 białego zająca
 i oby te święta trwały bez końca.
 Tęczowych pisanek,
 na stole pyszności,
 mokrego Dyngusa
 i wspaniałych gości,
 niech to będzie czas uroczy.
 Życzę miłej Wielkanocy!!! :**

Olaa ♥

3 komentarze:

  1. Jakie życzenia <3

    PS. już o mnie wiedzą? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyta jest świetna,bez przerwy jej słucham!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć tą płytę. Szkoda, że jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**