piątek, 18 kwietnia 2014

Sprawa organizacyjna- czat WAŻNE!

Wiem, że ten post nie powinien był się w ogóle pojawić, ale to już niestety wasza wina. Oczywiście nie wszystkich. Co dziś zastałam na czacie? TO:



 Znów się podszywacie. "ciasteczkowa"- usuwam bloga bo jest głupi, "ala" nie proszę nie! Dlatego zdecydowałam... nie będę korzystała z czatu! Jeśli kiedykolwiek zobaczycie, ze na czacie jest nick "ciasteczkowa" to znaczy, ze po prostu ktoś się podszywa. Jeśli chcielibyście zadać mi jakieś pytanie, to róbcie to w komentarzu albo na ask`u ask.fm/wszystkoovioletta. Możecie też wysyłać je na wszystkoovioletta@gmail.com :) Nie na czacie :d

ciasteczkowa:)

4 komentarze:

  1. Dobrze zrobiłaś. Mnie też już to denerwuje -.-
    JA RÓWNIEŻ NIE BĘDĘ PISAĆ NA CZACIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie musisz xd
      Jeżeli jeszcze raz coś takiego zobaczę to sama napiszę posta :P

      Usuń
    2. Oki :)

      [jestem ta sama kasia xD tylko nie zalogowana ;p]

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**