sobota, 19 kwietnia 2014

Rodrigo Frampton- kto to będzie?

Chciałam zrobić po prostu aktualizację TEGO posta ale mam problem ze wzniesieniem go po aktualizowaniu do góry. Odkąd napisałam, ze Rodrigo Frampton zagra w Violetcie, zaczęliście się zastanawiać kogo zagra Militon. Mimo tego, iż wciąż nie wiemy na pewno to możemy zacząć się domyślać. Pojawiły się wśród Was podejrzenia, ze zagra kogoś z U-mix, który- jak już wiemy będzie kontynuowany w trzecim sezonie. Czyżbyście mieli rację? Stało się to prawdopodobne po tym, jak na Twitterze pojawiło się to zdjęcie:







 Bezpośredni odnośnik do obrazka

 Widzimy tutaj dokładnie Marotiego w towarzystwie Miltona. Widzimy serialowe charakteryzacje, słynny "szalik Marotiego"(xdd)  oraz inne detale, świadczące o tym, że zaraz odegra swoją role.  Ponadto za "pozującymi" esemesuje.. najprawdopodobniej makijażystka ;p Wszystko dzieje się w... tak dla młodszych V-lovers- pomieszczeniu, gdzie aktor jest przygotowywany do odegrania swojej roli ;)



 A wiec jak myślicie? Militon TYLKO będzie miał coś wspólnego z U-mixem czy będzie jego częścią?

ciasteczkowa:)

2 komentarze:

  1. Ja myślałam,że to U-Mixowa postać właśnie na podstawie tego zdjęcia;)
    Zapraszam na
    violettaserialfanclub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz zajrzałam, i na pewno zajrze jeszcze wiele razy ;)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**