wtorek, 8 kwietnia 2014

Lodovica w FansWolrdTV + recenzja wydarzenia

 Piszę o tym dopiero teraz, ponieważ myślałam, ze wszystko dodałam a tymczasem post był w wersjach roboczych ;p

 Pojawiły się tam już takie osoby jak Diego czy Mechi, a jednak ja robię post dopiero teraz. Dlaczego? W sumie ciężko wytłumaczyć... W pewnym sensie o tym zapomniałam, a piszę to na wstępie, ponieważ nie chcę, aby posądzać mnie, że piszę dopiero o Lodo, a o takim Diego już nie. Fani Lodo mogą zacząć się cieszyć i smucić za razem, a wszystko w rozwinięciu :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka




 FansWorld En Vivo [na Twitterze] podało nie dawno bardzo radosną informację, mianowicie "w poniedziałek otrzymaliśmy zaproszenie z serialu Violetta od @Lodocomello [chodzi tu o to, że otrzymali odpowiedź na zaproszenie od Lodo] patrzcie: [linki do zdjęć].  Tak samo było w przypadku innych aktorów.

FansWorld En Vivo ‏@FWenVivo  21 godz.
¡Este lunes recibimos otra invitada de en nuestro living: ! Mirá: >



 Tą smutną informacją jest to, iż u nas wszystko będzie dostępne od godziny 24:00, a to czas dość przerażający, biorąc pod uwagę, że następnego dnia trzeba iść do szkoły. Ale nie martwcie się- relację będzie można obejrzeć zarówno na Twitterze FansWorld En Vivo KLIK jak i na tym blogu, waz z recenzją.

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Ciekawostka- chłopak w żółto zielonej koszulce pije.. YERBA MATE!! xD

 Ale ja Was tu zanudzam, a tym czasem przechodzimy do najważniejszej części posta- recenzji. BARDZO KRÓTKIEJ. Na początku była króciutka zapowiedź, oraz - gdy już weszła- nie obyło się bez uścisków i podrowień Lodovica mówiła sporo o swoim rodzinnym kraju- Włochach. Opowiedziała też trochę o swojej roli w Violetcie, czyli rzecz niemal pewna, gdyż odkąd pojawiła się w tym serialu to we wszystkich wywiadach czy programach głównie o to pytają. Głównym tematem wszystkich tego typu "rozmów publicznych" [jak ja to nazywam ;p] stało się "Universo" czyli płyta Lodovici, i również w WansWorld o nią pytali. Dodatkowo prowadząca zachwyciła się naszyjnikiem Lodo i pytała ją o niego a ona na to "Mi Matera", szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to znaczy Matera xdd Zapytana została również o swoją rodzinę. Wszystkiemu towarzyszyła miła atmosfera, ciągle ktoś się śmiał a Lodovica była pełna energii i dobrego nastroju.


Bezpośredni odnośnik do obrazka


 Jeśli chcielibyście obejrzeć Lodovice w FansWorldTV urywki znajdziecie pod TYM TYM i TYM linkiem :)

 Podobało się? A może oglądaliście na żywo? Piszcie w komentarzach :)

ciasteczkowa;)



4 komentarze:

  1. Ja nawet nie wiedziałam że jest xd Ale obejrzę sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ze Was powiadomiłam, ale następnego dnia zobaczyłam, że przez przypadek tylko zapisałam post w roboczych ;c

      Usuń
  2. Nie widziałam,nie wiedziałam że będzie :/ szkoda.Wczoraj na 100000% się wkurzyłam jak zobaczyłam,że ponownie powtarzają stare odcinki Violi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**