wtorek, 15 kwietnia 2014

Co się będzie działo? / Ty decydujesz!

ZAGŁOSUJ CO BĘDZIE SIĘ D DZIAŁO W VIOLETTA3!



 Pomimo, iż głosowanie już trwa ja dowiedziałam się o nim dopiero teraz, wchodząc przypadkiem na Hiszpańską stronę Disney. Gdy już wiedziałam, że wszystko nazywa się Scegli Tu, mogłam wyszukać również Francuzką i Włoską stronę. We wcześniejszym głosowaniu wybieraliśmy, co Leon da Violetcie, były to 3 rodzaje ciastek. Niestety, pomimo, iż tamto głosowanie się skończyło, to nie znamy jeszcze wyników. Bardzo możliwe, ze poznamy je dopiero w trzecim sezonie w rzekomym odcinku, gdy to Leon do Violetcie  Muffinkę,  babeczkopodobne ciastko [xd] lub rogalik o Francuskiej nazwie. Dodatkowo wszystkie trzy ciasteczka mają świeczkę, czyli najprawdopodobniej będzie to coś na urodziny Violi. [haha rogalik ze świeczką na urodziny? No nieźle Leon xdd]. W głosowaniu, które mamy tym razem, możemy zadecydować, jakie zdjęcie będzie stało na szafce Violetty.  Co mamy do wyboru?

A. ZDJĘCIE Z LEONEM
B. ZDJĘCIE Z CAMI I FRAN
C. ZDJĘCIE Z KONCERTU/TRASY KONCERTOWEJ (tu nie jestem pewna czy to koncert czy trasa ;p)



 Jak już się zapewne zorientowaliście, nie wybieramy znaczących dla fabuły spaw, a jedynie drobnostki, mało zauważalne szczególiki, ale jednak mamy tą możliwość wpłynąć [chodź troszeczkę] na rozwój wydarzeń, ponieważ niewątpliwie scenarzyści nie daliby nam do wyboru tego, co ma się dziać w odcinku, czy z kim ma być Violetta, bo od tego są właśnie oni, a nie my. Mimo z ich strony, że możemy wyznaczyć takie szczegóły, które mimo wszystko zostaną dostrzeżone pod czujnym okiem V-lovers, i jednak dość znaczące, ponieważ przez to, że Violetta weźmie do ręki np. takie zdjęcie z Leonem- może mieć wpływ na całą dalszą akcję/scenę. Przykładowo- Violetta zobaczy takie zdjęcie z Leonem i od razu pobiegnie się z nim zobaczyć. Tam staną się jeszcze dalsze sprawy, związane z wyobraźnią scenarzystów. Przykład? proszę bardzo! (żadna ze mnie pisarka, więc bez hejtów proszę xd)

VIOLETTA WŁAŚNIE WRÓCIŁA DO DOMU PO ZERWANIU Z LEONEM, SIADA NA ŁÓŻKU. ZAŁAMANA POSTANAWIA ZADZWONIĆ DO LEONA, ALE TEN NIE ODBIERA. PODDAJE SIĘ, I CHCE IŚĆ SPAĆ, GDY JEJ WZROK PRZYKUWA ZDJĘCIE, NA KTÓRYM SĄ RAZEM. IDZIE WIĘC DO PARKU, GDZIE SPOTYKA LEONA, Z DZIEWCZYNĄ. CIĄG DALSZY NASTĄPI [xddd]

 Tak, no oczywiście, podałam bezsensowny przykład, ale jednak w oparciu o to, co napisałam wiecie już, jak wiele może się wydarzyć przez to, na co zagłosujecie. A właśnie, na co zagłosujecie? Ja przyznaję się bez bicia, że wybrałam [we wszystkich trzech głosowaniach] na Violettę i Leona, ale wy możecie np. zagłosować na wszystkie, wystarczy zagłosować na wszystkich 3 stronach.



ciasteczkowa:) 

3 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**