wtorek, 29 kwietnia 2014

Sprawy ogranizacyjne

 Ten post nie pojawiłby się tutaj, gdyby nie anonimowy użytkownik, który zapewne jeszcze kilku rzeczy nie wie. [Nie obrażam go, tylko po prostu mówię w tym sensie: nie rozumie, jak funkcjonuję ja i ten blog]. Dodatkowo sama przypomniałam sobie o kilku sprawach, które też powinnam tu zebrać. Bardzo przepraszam, ze nie dodaję zdjęć, ale jest już dość późno, bo po 22 a ja jutro muszę bardzo rano wstać, bo wyjeżdżam, a z szukaniem zdjęć zeszłoby mi pół godziny dłużej.



 CZAT
Mam dość, naprawdę dość. Myślę, że Ola też. I wy, wszyscy czytelnicy, którzy korzystając z czatu używają prawidłowych nicków. Naprawdę macie taki duży wybór, wszystko, dosłownie wszystko, tylko nie "ciasteczkowa:)" i "Olaa<3". Ale wy mimo wszystko ich używacie. Mało tego, mówicie, że usuniemy bloga, czat, albo najzwyczajniej w świecie nas obrażacie.  Nie wiem co mają znaczyć ostatnie 4 wpisy na czacie.
-w życiu nie usunę czatu!
-on jest wspaniały!
-albo ok, usunę!
-razem z tym! [tutaj szczególnie nie wiem o co chodzi, ale domyślam się, że "z tym" ma oznaczać 'z blogiem"]
Takie wypowiedzi są nie na miejscu, i ani ja, ani Ola [piszę tu w jej imieniu, chociaż się z nią w tej sprawie JESZCZE nie konsultowałam] nie wytrzymujemy już tego wszystkiego. Za dużo na nas spada. Nie dość, że trzeba ogarnąć informację, posty, zakładki, komentarze, ask, posty tej.. drugiej [;p], ankiety, niespodzianki dla Was [swoją drogą jedna już nie długo xd], obserwatorów i wszelakie sprawy związane z nawiązaną współpracą [Sony Music] i planowanymi współpracami, to jeszcze trzeba specjalnie pisać posty, dotyczące czatu. Myślicie, że ja i Ola nie przeglądamy czatu i nicków? Przecież my to zauważymy! Nic nie umknie naszej uwadze.. xdd Nie wiem po co to robicie, ale sadzę, ze czat albo zniknie teraz, albo przy następnej takiej sprawie. To zależy od Oli.

 ANKIETA
Przechodzimy do kolejnej sprawy, jaką jest ankieta, która została ostatnio przeprowadzona. Nie wiem, czy mogę dużo zdradzać, ale chciałyśmy zawiązać współprace z Disney`em, i ankieta postała właśnie dlatego. Gdybyśmy miały pracować z Disney`em musiałybyśmy zmienić blog na taki o Disney`u. Uznałyśmy, że Wasze zdanie najbardziej się liczy. Ankieta zakończyła się, a więc chciałam Was poinformować, iż blog zostaje taki, jaki był, czyli tylko o Violetcie, i nie będziemy współpracować z Disney`em. Jednych to ucieszy innych nie, ale sądzę, że jednak większość osób nie lubi zmian, szczerze mówiąc nie zdziwił mnie wynik ankiety, Violetta wygrała przewagą 13 głosów.

 MÓJ "NIELUDZKI JĘZYK" ;p
Pod moim wcześniejszym postem pojawił się komentarz, że pisze "gdyż, iż ponieważ" zamiast "bo, że, bo" czyli, jeśli by pomyśleć logicznie to piszę nieludzkim językiem xdd Nie wiedziałam, że jest to dla Was jakiś kłopot, tym bardziej, że każda polonistka powie, że nie mówi się 'bo" [chociaż ze mnie żadna humanistka xdd]. Sądzę, iż takie "ponieważ" brzmi duzo ładniej niż "bo". Poza tym, myślę, że taki "język" po prostu nie jest dla Was czyś nowym, gdyż wchodzą tu w większości starsze V-lovers [powiedzmy od 10-u lat xd]. Ale powiedzcie, ponieważ wasze zdanie się tu liczy:mam pisać np. "bo" zamiast "ponieważ"? ogólnie czy to Wam przeszkadza? Piszcie, piszcie, bo nie wiem co robić xddd

 POSTY "W STYLU TINI/VIOLETTY" 
Niedawno rozpoczęłyśmy serie postów o ubraniach Martiny/Violetty a niedługo dojdą inne postacie.  Podobno "piszemy tylko o tym, a nic o Martinie". Nie wydaje mi się, żeby dwa posty z tej serii na 2 lata pisania bloga, po ponad 300-u postach to było dużo. Po prostu jeśli wpadnie nam w oko coś w stylu kogoś z obsady to dodajemy to na bloga. Jeśli chodzi o Martine, to nic się teraz nie dzieje "w jej świecie" a jeśli coś się dzieje to zaraz o tym piszemy. Fakt, to jest blog "wszystko o Violetcie" ale jeśli dosłownie miałby być tylko o Vilu, to posty byłyby raz w tygodniu ;p

 "URLOP" 
Ostatnią sprawą do omówienia jest mój "urlop", który sobie wzięłam do niedzieli, ponieważ wyjeżdżam w góry do cioci. Powiedziałam Wam, że będę pisała od cioci z domu. Otóż po napisaniu posta zadzwoniła ciocia, i powiedziała, żebym wzięła kilka rzeczy [nie ważne xdd] ponieważ będzie pełno roboty. W takiej sytuacji nie będę mogła siedzieć, i grać na komputerze, ponieważ sami rozumiecie- nie będę miała czasu. Dodatkowo uświadomiłam sobie, że podczas mojego pobytu tam prawie codziennie gdzieś jeździmy. Może Wam się to nie podoba, ale chyba rozumiecie, że do cioci jechać muszę, i nie odwołam tego przez blog. Od środy do niedzieli i być może w poniedziałek nie będzie postów.

ciasteczkowa:)



5 komentarzy:

  1. Mi tam Twój język nie przeszkadza xd Sama takiego używam, ponieważ "bo" to takie miejskie xd A blog jest (powinien) być poważniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już to mówiłam,ale powiem jeszcze raz.Krytyka Anonima jest głupia.Jak można powiedzieć,że źle jest pisać "iż" "ponieważ",nie rozumiem:/

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Ponieważ'' brzmi lepiej niż ,,bo'' i mi nie przeszkadza to jak piszesz :) A anonimy nie mają nic do gadania-jak chcą coś skrytykować to niech się nie kryją pod anonimem! Nie rozumiem takich ludzi, jak można tak krytkować! Te ,,niby" rozmowy na czacie ( trudno to nazwac rozmowami...) to po prostu tragedia, ludzie, którzy się podszywają pod czyjś nick naprawdę zachowują się jak małe dzieci, tego naprawdę nie da się czytać! Same obraźliwe słowa i podszywanie!!! Jestem po prostu oburzona zachowaniem niektórych ludzi! Mam nadzieję, że to się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chwaląc się [xd], ja należę do tych starszych V-lovers, Tinistas, więc wolę gdy używacie tego ''nieludzkiego języka'' jak ty to nazwałaś. Tak jest stylistycznie poprawniej. Chciałabym, więc, abyście używały ''ponieważ'' oraz innych synonimów tego słowa, niż ''bo''.

    Co do podszywaczy, to ja ich kompletnie nie rozumiem. Być może jest to jedna osoba, która uwzięła się na ten blog, być może ktoś zmówił się z kimś innym, że akurat wasz blog spróbują zniszczyć [czego także nie rozumiem, gdyż tym nic nie zdziałają]. Nie rozumiem ich/jej/jego, gdyż podszywają się pod was, każdy wie, że to nie wy, a oni/ona/on nie przestają !

    No a to już tak nie na temat. PODZIWIAM WAS, ponieważ poświęcacie tyle czasu, pracy, trudu na pisanie tak ŚWIETNEGO z resztą bloga, współpracujecie z SONY MUSIC, podczas czego macie szkołę, musicie się uczyć, odrabiać lekcję, czy macie inne swoje sprawy. Na prawdę to doceniam, oraz dziękuję za to, że macie chęć prowadzić tego bloga. Codziennie go czytam i zawsze znajduję nowy, ciekawy post. Więc jeszcze raz: PODZIWIAM WAS, MACIE ŚWIETNEGO BLOGA I DZIĘKUJĘ, ŻE GO PROWADZICIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze lubimy :D :P
      Bardzo Ci dziękujemy za te piękne słowa i ogromnie się cieszymy, że tak bardzo podoba Ci się nasz blog :D ♥
      Fajnie jest wiedzieć, że ktoś docenia nasze starania; dziękujemy :*

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**