poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Scegli tu~~ kask Leona

 A więc już poniedziałek- mam nadzieje, że mieliście już bliskie spotkania z wodą, a jak nie to trzeba to nadrobić ;p Ja na przykład miałam wylane na głowę 2 wiadra wody, co działo się w jednej godzinie xd O innych już nie wspomnę xd Ale ten poniedziałek dla Disney`a nie był czasem lania się woda, a przygotowywania kolejnego "scegli tu" tym razem może.. ciut bardziej zauważalnego ;p

CO LEON BĘDZIE MIAŁ NAPISANE NA KASKU? 
a) "Muzyka
b) "V. L." 
c) "Leon" 
 



  O co chodzi z tym "V. L."? Pokazuję i objaśniam... xD Otóż są to inicjały "Violetta. Leon.", na które ja- wierna fanka Leonetty- zagłosowałam. Oczywiście przymusu nie ma- Leon oraz muzyka także są fajnymi "hasłami' :) Przepraszam, że tak krótko, ale piszę dla posty na raz xD Chciałam sie bardziej skupic na tym drugim ;d

ciasteczkowa:)

PS. NA KOGO ZAGŁOSOWALIŚCIE? 

4 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**