środa, 23 kwietnia 2014

Sukienka w stylu Violetty

Hej :)
Kasia już dodała jednego posta tego typu (o butach w stylu Tini), mam nadzieję, że Wam się spodobał i myślę, że będzie to dobry pomysł na kolejne takie posty :D Jak znajdziemy coś ciekawego w stylu naszych ulubieńców to będziemy dodawać to na bloga :D

No więc: Przeglądałam sobie dzisiaj Allegro i natknęłam się na piękną miętową sukienkę. Gdy ją zobaczyłam od razu pomyślałam "Violetta, Yo soy asi!" xd
Na pewna kojarzycie jaką Viola miała wtedy sukienkę, prawda?



Znalazłam 3 podobne sukienki do tej, którą miała Viola na występie.
Ceny sukienek nie są wysokie, gdyż wszystkie kosztują ok. 50 zł :)

Pierwsza z nich:

Plusem tej sukienki jest to, że ma również pasek (także bardzo podobny do tego Violi :D)
Możemy ja kupić TUTAJ :)


I druga:

Niestety ta sukienka nie ma paska, ale jest równie śliczna jak ta poprzednia :)
Można ją kupić TUTAJ ;)


No i trzecia z nich:

Jest taka sama jak pierwsza, tylko, że różni się kolorem (jest nieco żywsza od tamtej, więc mam nadzieję, że ta również Wam się spodoba :D) i paskiem (ten pasek nie ma kokardki).
Możemy ją kupić TUTAJ :D


Post nieco krótki, ale mam nadzieję, że się podobał? :D

Olaa ♥

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Obie sukienki bardzo ładne :)

      Usuń
    2. ta miętowa jest ładniejsza(jest wsaniała)

      Usuń
  2. Miętowa lepsza:)Widziałam identyczną kurteczkę jak ma Tini w galerii,tylko zapomniałam nazwy sklepu.Sukienka śliczna,jakby zestawić ją z kurtką którą widziałam to strój byłby identyczny jak ten Violetty.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie mozna kupic taka sukienke w Angli?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w H&M widziałam kurteczke TIni taką co ma sukiennka kurteczka kosztuje ten zestaw 100 ale wart a butów nie wyczaiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**