poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Nasza nowa współpraca!

 Troszkę szkoda, że nie piszę tego posta razem z Olą, jednak planujemy już jeden wspólny post dotyczący niespodzianki dla Was, a sądzę, że należy się tą sprawą zainteresować, z przede wszystkim Was wtajemniczyć  :)

 


 Sony Music- doskonała wytwórnia płytowa [Strona internetowa] [Facebook] [Twitter]. Skontaktowałyśmy się z nimi z małą prośbą a parę dni później w skrzynce Oli pojawiła się niespodzianka :)



 Otóż na naszą [Właściwie Oli, bo to ona wysłała akurat tą wiadomość ;p] wiadomość z prośbą o... WSPÓŁPRACĘ Sony Music odpowiedziało nadzwyczajnie szybko i sympatycznie. "Taka współpraca jest OK"- napisali ;p Razem z Olą - mimo, iż wszystko działo się już kilka dni temu- dalej nie możemy uwierzyć w to, co się stało, szczególnie ja [tak myślę, bo nie dopytywałam Oli o emocje xd]. Wytwórnia od razu zgodziła się na nasz pomysł dotyczący niespodzianki, nad którym razem z Olą myślałyśmy bardzo długo, za co również jesteśmy wdzięczne. Dodatkowo chciałam przypomnieć Wam o bannerze znajdującym się po prawo, na którym pojawiła się płyta Lodo i napis "Lodovica Comello debiutancka płyta "Universo". Wystarczy kliknąć na banner, a przejdziecie do strony, na której zakupić będziecie mogli wspaniałą płytę "Universo" po korzystnej cenie.

Już niedługo niespodzianka :) 

ciasteczkowa:)  

5 komentarzy:

  1. Ej,ja umieram z niecierpliwości!!!!Gadać!!!!
    Gratuluję współpracy,ogólnie Sony to świetna firma i u nich moja mama kupuje sprzęt elektroniczny.Jestem ciekawa co za niespodzianka.Jakiś konkurs?Napiszcie szybko!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze trochę sobie poumierasz, bo jak na razie mamy tylko pomysły na posta, ale nie jest on nawet w przygotowaniu ;p Ale na pewno jeszcze w tym tygodniu się dowiecie :)

      Usuń
  2. Ciekawe, ciekawe... Współpraca z Sony Music, gratulacje! :) Ciekawe co będzie niespodzianką. Może jakiś konkurs z nagrodami? Już nie mogę się doczekać co to będzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że będziecie współpracować z Sony Music. Ciekawe co to będzie za niespodzianka już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :)
    Też mam bloga, ale na mniejszym portalu :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**