poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Buty w stylu Tini!

 Szukając ładnych, tanich butów w internecie natknęłam się na dość ciekawą stronę- mianowicie stronę z butami w stylu Tini! Oczywiście jest to zwykła strona z butami, ale takie właśnie zakłada Martina! Chcecie poznać ich ceny, i ogólnie je zobaczyć? Czytajcie dalej :)  Dodatkowo znalazłam kilka zdjęć Martiny z takimi samymi butami! :)



  Pierwszymi butami jakimi się zajmę będą czerwone koturny. Ich cena to 49 zł, a wiec dość tanio. W dodatku zakładając je, upodobnimy się do swojej idolki, która miała na sobie kiedyś identyczne :) [różnią się tylko tym, ze Martina miała obcasy, a tutaj są koturny] Mi osobiście się podobają, chodź ich nie założę, poczekam jeszcze kilka lat ;) Ale na Martinę [17 lat] i na większość z Was już pasują, i z pewnością warto je zakupić :)

Koturny Czarne Czerwone 36 Wedges Fashion Style

[patrzcie na buty xd]





 Następnymi butami są brązowe koturny o trochę wyższej cenie, mianowicie 69 zł.W dodatku nie widziałam, aby Martina nosiła takie same, ale za to Violetta na zdjęciach promocyjnych nosiła PODOBNE. Różnią się kolorem [chodź nie bardzo] oraz tym, ze te Violetty są sznurowane. Poza tym, są bardzo ładne, i gdyby nie cena i dość zbyt wysoka koturna na pewno bym je kupiła :)

Koturny Beżowe Wedges 36 Fashion Style Nowe!!!




I podobne buty w cenie 2 zł xd

 Wedges Kopytka Koturny Nude Tusk Beż Botki

  Teraz przyszła kolej na czarne byty w "panterkę". Pomyślałam, ze napiszę o nich, także ze względu na cenę, która wynosi... uwaga, uwaga- 2,00 zł ;p Dodatkowo, mimo, iż nie znalazłam takich butów u Martiny to miała ona kiedyś podobny płaszczyk. Również był on w panterkę, wiec można stwierdzić, że Tini lubi taki krój :)

Piękne Koturny Wedges Panterka Jedyne Cudowne 40









Dodatkowo znalazłam jeszcze jedne buty w panterkę, po tej samej cenie.




Koturny 40 Zanotti Cętki Panterka Wedges Deezee

 Ostatnimi już butami są baaaardzo kolorowe [jak na jakąś sesję zdjęciową ;p] "wytworne platformy"- jak to określił sprzedawca. Ich cena jest dość... kosmiczna, ale myślę, że część z Was na nie stać. 249 zł.... Jak dla mnie wyglądają bardziej na buty do sesji zdjęciowej, ale  jak mawiają "różni ludzie, różne gusty" więc jeśli Wam się podobają, to śmiało kupujcie ;p







Wytworne Platform Wedges!.

 Wszystkie buty możecie zakupić na *TEJ*  stronie :)

JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ? KUPICIE JAKIEŚ? 

ciasteczkowa:) 

8 komentarzy:

  1. Fajny wpisik :p. Ja na pewno nie kupię. Tak jak ty, poczekam bardziej do wieku Tini.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post:) Nie wiedziałam, ze takie buty nosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post:)
    Zapraszam:) viola2polonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Buty za 2 złote! xD Ja na razie nie będę nosić butów na koturnach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za wysoka na takie buty:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam: tinistasforeverloveyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**