środa, 16 kwietnia 2014

AKCJA: Polska Kocha Obsadę [Diego i Candelaria]

 Wiele osób zaangażowało się w akcję, która do tej pory jest chyba najważniejszą ze wszystkich, ponieważ płyta/płyty zostaną dostarczone do  rak własnych obsady. Organizuje to część blogów o Violetcie, ja piszę o jednym - bardzo ważnym, którego założycielka zawsze pomaga mi, i gdy jest jakaś akcja to pisze o tym na blogu. W każdym razie- jest wspaniała, i czułabym się winna, gdybym nie napiała tutaj tego postu ;)




 Wyświetlanie AKCJA.jpg





Termin: do końca kwietnia
prace muszą być staranne, mile widziane z polskim akcentem (np. zdj w Twoim mieście, układ taneczny na tle pięknego jeziora ...) oraz zachowane w ojczystych barwach 
* mogą być na komputerze
* Trzeba użyć jednego z napisów powyżej (jeżeli znasz hiszpański możesz napisać coś od siebie, proszę o nie używanie google translatora)
* można przesyłać mi prace o Diego i Cande (ewentualnie o innym aktorze)
WYŚLIJ SWOJĄ PRACĘ, A UJRZY JĄ CAŁA OBSADA VIOLETTY!

 (napisała Marysia) 

BIERZECIE UDZIAŁ? JA NA PEWNO, BO WARTO :) 

ciasteczkowa:) 
  

1 komentarz:

  1. Wysłałam już na innego bloga z Mechi.A może zrobię też co dla Cande i Diega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**