wtorek, 6 maja 2014

Scegli tu ~~ ubranie Violetty

 Naprawdę miałam zamiar zrobić ten post wczoraj, czyli wtedy, kiedy ukazało się głosowanie, ale musiałam się cały dzień uczyć do pracy klasowej z matematyki. A tym czasem mija wtorek a ja nie dodałam Scegli Tu ;o Tak więc: w co Violetta będzie ubrana w śnie Leona? 

 Mi osobiście najbardziej przypadł do gustu strój A, chociaż zaprojektowałabym to zupełnie inaczej ;) Może nie pasuje zbytnio do stylu Violetty, ale za to najbardziej mi się podoba :) 

WYBIERACIE MIĘDZY: 
A) koronkowa bluzka i kremowa spódnica
B) różowa bluzka i spódnica ze skóry, też fioletowa
C) Biały top i fioletowa, długo spódnica


GŁOSUJECIE W: 
linku

 Głosować możecie tylko raz dziennie. Pamiętajcie, że oddawać swój głos możecie przez całe głosowanie, tylko, że innego dnia. Jeśli koniecznie chcecie, żeby upatrzona przez was rzecz wygrała, wchodźcie codziennie na podane linki i głosujcie ;) 

 Na co zagłosowaliście? 

ciasteczkowa:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**