niedziela, 25 maja 2014

Sprawy organizacyjne

 Pojawiło się kilka informacji, które muszę zebrać...

#niebobecność
Chyba zauważlilliście, że Oli już dość długo nie ma. Na szczęście nic sięnie stało, a powodem jej nieobecności jest brak czasu. Więc teraz zgodnie z jej proźbą przepraszam Was w jej imieniu i obiecuję, że już niedługo spowrotem do Was napisze :)

#konkurs
Dzisiaj ostateczna data wysyłania zgłoszeń konkursowych wiec przypominam KONKURS KOŃCZY SIĘ JUŻ DZIŚ. Macie ostatnią szansę do wysyłania zgłoszeń, więcej TU

#niespodzianka
W związku z nieobecnością Oli oraz waszą chęciom do brania udziału w akcjach postanowiłyśmy z Olą, że zrobimy niespodziankę dla Was. pokaze się ona jeszcze w tym tygodinu i będzie chyba jeszcze lepsza niż wcześniejsza! czekajcie ;P

#MOJA nieobecność
Mam teraz mały prblem rodzinny i BARDZo dużo nauki, ciagle ostatnie już prace klasowe i sprawdziany za sprawdzianami, poprawianie ocen, walczenie o wyższy stopień z zachowania (PFF ja i wzorowe zachowanie..xd.) i to wszystko trzeba ogarnąć jeszcze w tym miesiącu. Dlatego teraz będą dni, w których mnie nie będzie, ale nie martwcie się, w czerwcu na pewno będę miała wiecej luzu w szkole i będę pisała na bierząco ;D

ciasteczkowa;)


2 komentarze:

  1. Mam to samo:(Poprawki,sprawdziany,kartkówki,projekty.Poprostu mi się nie chce.Niestety nie jestem Violettą :P Do konkursu nie mogę się zgłosić choć bardzo chciałam.Ale mama zapytała mnie o co ten konkurs,a jak dowiedziała się,że o plakat,to powiedziała,że jeżeli zobaczy jeszcze jedną Lodovice na mojej ścianie to nie ręczy za siebie:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha spkojnie, myślę, że jeszcze się ucieszysz ^^ Ale więcej nic nie powiem xd

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**